• Announcements

• Stoff

Donationer - Ni behövs   2017-06-23

Hej alla roliga!
      Varje månad saknas i nuläget ca 25 euro varje månad av vad som behövs för att hålla forumet levande. Jag kommer under sommaren här hålla kolla koll på hur det ser ut och därefter avgöra om det är så att vi har tillräckligt med personer för att hålla det flytande eller inte. Nu är det även öppet att använda swish på 0768382499.

Läs om hur man donerar här nere:

Sign in to follow this  
Followers 0
Helvete

Champions League

37 posts in this topic

Idag drar kvartsfinalerna igång med Juventus-Monaco och A. Madrid-R. Madrid. Imorgon Porto-Bayern Munchen och PSG-Barcelona.

Intressanta möten allihop förutom Porto mot B. Munchen där jag har svårt att se Porto kunna göra nåt åt B. Munchens avancemang.

0

Slösade bort två timmar av mitt liv på Atletico-Real ikväll. 

Juve-Monaco slutade 1-0, så litet övertag för Juventus inför returen på Stade Louis.

0

Håller lätt på PSG iår.

Får se hur dom står upp utan Zlatan i första mötet.

0

Får se hur dom står upp utan Zlatan i första mötet.

​Det är frågan,, men de har ju skrällt utan Zlatan förr när de verkligen kämpar. Tror inte lika mycket som jag hoppas dock!

0

​Det är frågan,, men de har ju skrällt utan Zlatan förr när de verkligen kämpar. Tror inte lika mycket som jag hoppas dock!

Jag tror PSG kommer få en jobbig kväll. Dels kommer Lyon gå om dom (åtminstone tillfälligt) i ligan, och Barca kommer köra direkt.

0

Porto ledde med 2-0 efter 9 minuter. Logiskt...

POR-BAM 3-1, just nu. Galet.

edit: Och PSG-BAR 0-2. 

Edited by Helvete
0

Visst att Bayern har många skadade men det här ska ju inte ske ändå. Hoppas Porto kan hålla i det här nu!

Suarez har lekstuga mot världens dyraste back. Två tunnlar, två mål, i samma halvlek. 

Edited by Svennis
0

Just nu

Bayern Munchen 5-0 Porto (tot 6-3)

Barcelona 2-0 PSG (tot 5-1)

Att det lutade åt överkörning från Bayerns sida hade man på känn. Men 5-0 första 40? Galet.

Edited by Helvete
0

Zlatan utslagen tidigt. Börjar bli standard. Kommer han nånsin få sin CL-titel? Nej, är mitt svar.

0

Nej, det tror inte jag heller! Han hade sina chanser när han spelade för Inter och Barcelona. Men nu kommer han säkert spela i likt PSG och kanske något arabland eller USA framöver? Allt för att tjäna så mycket som möjligt. Tvivlar på att han kommer få spela i Chelsea, City, BM, Barca eller Real. Lag som kommer slåss om CL de närmaste åren också.

Skönt med både BM och Barca enkelt vidare! :D

0

Antagligen blir det ju så ja! Men hoppas verkligen Real kissar på sig och åker ut. Det hade varit så otroligt jävla underbart! :D

0

Lottning av semifinalerna imorgon kl 1200.

Juventus, Barcelona, Real Madrid och Bayern Munchen.

0

Själv är jag jävligt kluven. I.o.m att jag hejar på Lazio så har jag inte mycket till övers för Juve, men samtidigt vill man ju att Italien ska ta tillbaka 4 platser i CL. Men också så har jag kompisar som redan bokat Rom till italienska cupfinalen mellan Lazio och Juventus, kruxet är bara att matchen flyttas om Juventus går till final i CL. Så, nog lika bra att dom åker ur nu. ;)

0

Juve - Real i kväll kl 2045 på TV6. Tror det blir en tight match. 0-0 ligger nära till hands. Juve kommer fokusera på defensiven och jobba hårt mot C. Ronaldo.

0

Juve 2-1 Real FT.

Matchen blev inte riktigt vad jag förespådde, hehe. Men kul att båda bjöd upp. Viktigt bortamål för Real.

0

Tyvärr är det nog inte tillräckligt för Real som lär vinna sin hemmamatch. Det målet dem gjorde kommer bli oerhört viktigt. 2-0 så hade Juventus kunnat klara det, bara stänga igen helt och hållet på bortaplan men nu blir det för svårt. Tyvärr tyvärr tyvärr! Önskar verkligen inte Real en enda medgång. :(

0

Hoppas Juve håller i det här nu så vi slipper El Clasico i finalen. 

0

Juve går vidare och därmed ställs Evra och Chiellini mot Suarez. :D 

0

Juve går vidare och därmed ställs Evra och Chiellini mot Suarez. :D 

​Gogogogo :D 

0