• Announcements

• Stoff

Se nya forumstipset!   2017-09-05

Se till att kolla nya delen för forumstipset - nu behöver ni inte längre vänta länge på rättning!

www.mm.hockeyforat.se/public
Sign in to follow this  
Followers 0
Helvete

Champions League

37 posts in this topic

Beroende på vilket humör Messi är på, så klart, så kan Juve ta hem hela skitet. Barca går in som jättefavoriter.

0

Kvittar för mig vilka som vinner då båda är favoritlagen i respektive ligor. Kul att Juve är tillbaka igen, inte så länge sedan de var körda totalt i botten, nu är de i final i CL. Stort!

Kommer bli en jämn match, får Juve hål på Barca tidigt tror jag dom kan försvara sig till vinsten. Säkert kontra in ett par mål också.

0

Tror och hoppas på den gamla damen. Barca har sin fenomenala trio, men Juventus har ett lag som är bland de mest intressanta jag sett på väldigt länge. Kanske världens absolut bästa mittfält med Pirlo, Vidal, Marchisio och Pogba. Ändå slår de ur underläge.

Kommer bli en fantastisk match.

0

Äh! Snart är Bajen där ska ni se, ge det några år så;)

Jag följer inte fotboll så mycket, men sist jag hörde Juventus ha framgångar var väl i mitten på 90-talet?:o Eller så har jag bara varit selektiv i vad jag följt de senaste åren :P

Edited by Barrus
0

Bra match av PSG måste jag ändå säga, och Zlatan var faktiskt grym i många lägen. Klackar som gick 100% rätt osv. Bra match.

0

10 hours ago, Widzon said:

Champions League är ändå en fånig turnering..

Utveckla gärna, annars blir ditt tycke aningen oväsentligt för oss andra.

0

On Friday, June 03, 2016 at 13:43, Stoff said:

Utveckla gärna, annars blir ditt tycke aningen oväsentligt för oss andra.

Mitt tycke borde alltid vara lika oväsentligt för andra som andras är oväsentliga för mig.

Det var ett skämt. Ironi. Trodde det var enkelt att förstå om man scrollar upp lite.

0

On 2016-07-04 at 15:12, Widzon said:

Mitt tycke borde alltid vara lika oväsentligt för andra som andras är oväsentliga för mig.

Det var ett skämt. Ironi. Trodde det var enkelt att förstå om man scrollar upp lite.

Inte riktigt. Och nej, då finns det ingen poäng att hänga på ett diskussionsforum, där man just delar åsikter etc.

0