• Announcements

• Stoff

Se nya forumstipset!   2017-09-05

Se till att kolla nya delen för forumstipset - nu behöver ni inte längre vänta länge på rättning!

www.mm.hockeyforat.se/public
Sign in to follow this  
Followers 0
JTK

Klagomuren

106 posts in this topic

Telia

"Det är många som ringer just nu, tyvärr kan vi inte ta emot ditt samtal. Försök igen senare."

Förövrigt klagar jag på en stor brist av arga smileys på det nya forumet.

Edited by JTK
0

Vill klaga på att ischiasnerven spökar för andra gången på ett halvår. Det gör förbenat ont.

0

Telia

"Det är många som ringer just nu, tyvärr kan vi inte ta emot ditt samtal. Försök igen senare."

Förövrigt klagar jag på en stor brist av arga smileys på det nya forumet.

Vill klaga på att JTK inte skickar arga smileys till mig, eftersom jag kan lägga till hela paket eller solosmileys bäst jag vill! ;)
Har lagt till ett par nya smileys nu iaf för att du ska bli glader - Exempel : :yush:

Edited by Stoff
1

5rätt på lotto... igen. Varför ska det vara så jävla svårt att få in 7?!:D

0

Kallt som satana återigen. 

​Ja fy fan, och inte varmare blir det när man tappat bort vantjävlarna någonstans i lägenheten. :yush:

0

Baaaah särbon ligger i massa hög feber så min tysklands resan blir inställd måste va hundvakt. Men va gör man inte för den man älskar..

0

Vill klaga på ischiasnerven återigen. Jag har varit förlamad i mer än två veckor nu. @JTK vad fan har den för funktion förutom att den ska misshandla en inifrån??!

Edited by Svennis
0

Baaaah särbon ligger i massa hög feber så min tysklands resan blir inställd måste va hundvakt. Men va gör man inte för den man älskar..

Hunddagis

0

Hunddagis

​Så får han komma hem till ett sprucket förhållande, haha. :)

0

Vill klaga på människor som alltid tar sig rätten att bestämma åt andra hur de ska reagera, och på vad.

Jag kan inte rå för att jag är känslig för stress, intryck och diverse saker>:( Folk borde lära sig hålla käften och vara glada för att deras liv är så jävla enkelt istället!

Jag vill också klaga på avsaknaden av arga smileys, som JTK skrev... kan behövas ibland, inte minst i denna tråd^_^

0

Nej... 9_9

Jo, det kanske de gör, jag kollade inte under "Yolks"... Det ÄR nog dags för glasögon snart ändå:S

0

Vill klaga på ischiasnerven återigen. Jag har varit förlamad i mer än två veckor nu. @JTK vad fan har den för funktion förutom att den ska misshandla en inifrån??!

​Inte så mycket faktiskt, den innerverar (motoriska impulser, säger till muskeln att kontrahera) bara (förgreningar direkt från n. ischiadicus):

• M. biceps femoris (sträcker höften, böjer och utåtroterar knät)
  • M. semitendinosus (sträcker höften, böjer och inåtroterar knät)
  • M. semimembranosus (sträcker höften, böjer och inåtroterar knät)
  • M. adductor magnus (addukterar (drar mot mitten) och sträcker benet i höftleden)

Sen så förgrenar den sig i två och byter då namn till n. tibialis och n. fibularis communis och de innerverar i sin tur i princip alla muskler i ditt underben och i din fot. Utöver det är det bara misshandel den sysslar med. :arr:

Edited by JTK
0

Ericssons mekaniker/depåkillar/greasemonkeys som förhoppningsvis byts ut framöver! :eyes_on_fire:

0

Ericssons mekaniker/depåkillar/greasemonkeys som förhoppningsvis byts ut framöver! :eyes_on_fire:

​Så jävla dåligt när han äntligen körde bra! Han hade ju ganska säkert åtminstone slagit Nasr och kanske tagit poäng.

0

Så sjukt tråkigt med Ericsson. Men det var ett riktigt underhållande race, och vilken start av Ericsson!

Vet inte om något gick sönder eller om det var human-error. Hjulmuttern ska ju inte kunna sitta kvar när däcket har lyfts av. Gissar att den delen som håller fast den på däcket (även när den är lös) på något sätt gått sönder.

Svårt att klaga på Sauber annars, i princip bäst hållbarhet hittills, sjuk otur bara.

0

Jag får över några vänner imorgon kväll. Det i sig är jättetrevligt och inget att klaga på.

Men jag är så himla trött, och börjar få migrän. Har precis handlat och kommit hem från träningen, så jag skulle behöva duscha, städa en del och nu helt plötsligt lät det inte som så mycket saker att göra ändå, när jag fick ner det i text!

Men det känns jobbigt, speciellt när migränen ligger över som ett tungt täcke. Vill bara lägga mig och vila/sova.

0

Jag får över några vänner imorgon kväll. Det i sig är jättetrevligt och inget att klaga på.

Men jag är så himla trött, och börjar få migrän. Har precis handlat och kommit hem från träningen, så jag skulle behöva duscha, städa en del och nu helt plötsligt lät det inte som så mycket saker att göra ändå, när jag fick ner det i text!

Men det känns jobbigt, speciellt när migränen ligger över som ett tungt täcke. Vill bara lägga mig och vila/sova.

​I feel you. Käka piller och ta det lurr. Imorgon lär det la inte vara några problem va? :) 

0

Nej, förmodligen känner jag mig bättre imorgon! Blir lite stressad av att ha saker framför mig att göra bara, men det kanske det får vara värt ikväll :)

Tog nyligen en Eeze, de brukar funka bra, om man tar dem i tid! Men jag gör nog så, lägger mig och degar ett tag. I bästa fall piggnar jag till och tar ett städryck sen!^_^

0